Задачи и материали за месец 1
1. Създаване на Фейсбук и Инстаграм страница
Ако все още нямате Фейсбук и Инстаграм страница, направете си такива.
Как да създадем Фейсбук страница
Как да създадем Инстаграм страница
Как да свържем Фейсбук и Инстаграм
2. Работа с Canva
Ако не може да работиш с графична програма, за да направиш корица за страницата и визии за реклами или ако нямаш човек, който може да ти помогне, научи се да работиш с Canva.
Как да работим с Canva
Как да създадем Фейсбук корица в Canva
3. Лайфове във фейсбук
1 час всеки ден
Може да правите едно дълго включване за час или няколко по-късни през деня. Важно е да не пропускате ден.
4. Работа с Бизнес мениджър на Фейсбук
Ако все още нямате Фейсбук и Инстаграм страница, направете си такива.
Създай си Бизнес Мениджър профил и рекламен акаунт
Как да добавим платежно средство към рекламния ни акаунт
Работа с Ads Manager
5. Рекламна кампания
Ако все още нямате Фейсбук и Инстаграм страница, направете си такива.
Стартирай своята първа рекламна кампания през Бизнес мениджър на Фейсбук
Задачи и материали за месец 2
1. Какви планове да си купим за Zoom
2. Създаване на Уебинар
3. Лайфове във Фейсбук
1/2 час всеки ден
Може да правите едно дълго включване за час или няколко по-късни през деня. Важно е да не пропускате ден.
4. Q&A във Фейсбук
Всяка седмица правете по едно лайф включване във фейсбук страниците си, което да бъде с въпроси и отговори.
Подгответе си предварително въпроси, по които да говорите, докато някой от публиката ви зададе въпрос.
Редовно казвайте да ви питат каквото ги интересува по темата ви и не се притеснявайте ако в първите видеа никой не пита нищо, просто продължавайте по въпросите, които сте си подготвили и които смятате, че ще бъдат полезни за аудиторията ви.
5. Работа с Mailchimp
Научи се да работиш с платформата и създай своите първи кампании.
Основи на Mailchimp
Създай си Mailchimp акаунт
Създай своята първа кампания в Mailchimp
Научи се как се прави автоматизация
6. Реклама за събиране на имейли
Създай своята реклама, с която да събираш контактите на записалите се за Уебинарът ти.
Създаване на рекламна кампания за имейли
7. Провеждане на Уебинар и продажба
- Насрочи уебинарът си. Начален час между 18:00 и 20:00 часа. Продължителност 1:30 минути.
- Нека съществената част е около час, час и 15 минути, а останалото време да бъде продажба.
- Продай Лична Консултация на цена 100 лв.
- Създай си гугъл форма, в която клиентите ти да си записват две имена, телефон и имейл.
- По време на продажбата пускай линка като коментар редовно и казвай често на хората да натискат линка, за да се запишат.
- След събитието им се обади, за да уговорите заплащането и насрочи и проведи продадените консултации за седмицата след уебинара. Заплащането може да бъде с наложен платеж или банков превод, като наложения платеж е най-сигурният начин, че човекът ще си вземе пратката – може да му изпратиш картонче, на което пише датата и часът на консултацията, както и че ще получат линк за достъп на имейла си.
8. Имейл стратегия 3+1
Научи повече за имейл стратегията, която прилагаме
Задачи и материали за месец 3
1. Лайфове във Фейсбук
1/2 час всеки ден
Може да правите едно дълго включване за час или няколко по-късни през деня. Важно е да не пропускате ден.
2. Q&A във Фейсбук
На всеки две седмици правете по едно лайф включване във фейсбук страниците си, което да бъде с въпроси и отговори.
Подгответе си предварително въпроси, по които да говорите, докато някой от публиката ви зададе въпрос.
Редовно казвайте да ви питат каквото ги интересува по темата ви и не се притеснявайте ако в първите видеа никой не пита нищо, просто продължавайте по въпросите, които сте си подготвили и които смятате, че ще бъдат полезни за аудиторията ви.
3. Подкаст/Интервю на живо
На всеки две седмици правете по едно лайф включване, което да бъде интервю с гост във фейсбук страниците си.
Поканете гости, които смятате, че ще бъдат полезни и интересни на публиката ви.
4. Създаване на онлайн програма
- Създайте своя онлайн програма, която да решава най-големия проблем на публиката ви.
- Направете си план на програмата.
- Нека бъде 10-15 модула с обучителни видеа, които са с продължителност 15-10 минути.
- Дайте възможно най-много стойност на клиентите в програмата.
- Качете записаните видеа в платформата на Вимео и ги заключете, за да може да ги виждате само вие.
- Цената на програмата ще бъде 99 лв.
5. Създаване на vimeo профил + основи на платформата
Задачи и материали за месец 4
1. Основите на Funnelkit/woofunnels
Линк към канала на Funnelkit, където ще може да видите детайли по софтуера:
https://www.youtube.com/@BuildWooFunnelsHQ
2. Как да разчитаме метриките във Facebook рекламите
3. Лайфове във Фейсбук
1/2 час всеки ден
Може да правите едно дълго включване за час или няколко по-късни през деня.
Важно е да не пропускате ден.
4. Q&A във Фейсбук
- На всеки две седмици правете по едно лайф включване във фейсбук страниците си, което да бъде с въпроси и отговори.
- Подгответе си предварително въпроси, по които да говорите, докато някой от публиката ви зададе въпрос.
- Редовно казвайте да ви питат каквото ги интересува по темата ви и не се притеснявайте ако в първите видеа никой не пита нищо, просто продължавайте по въпросите, които сте си подготвили и които смятате, че ще бъдат полезни за аудиторията ви.
5. Подкаст/Интервю на живо
- Един път в месеца правете по едно лайф включване, което да бъде интервю с гост във фейсбук страниците си.
- Поканете гости, които смятате, че ще бъдат полезни и интересни на публиката ви.
6. Всичко, което трябва да знаеш за продажбите и човешката психология:
7. Създаване на базов уебсайт
Ако все още нямате уебсайт, създайте си такъв и качете програмата си.
Как, вижте в това видео:
Линк: https://vimeo.com/761331427
Парола: dcvRd4%4h(8
8. Интеграция със stripe
Как да си направим регисрация в Stripe
Как да интегрираме Stripe с WordPress
9. Как да купим Филмора?
10. Основи на Filmora
11. Създаване на реклама за продажба
Задачи и материали за месец 5
1. Лайфове във Фейсбук
Продължаваме с включванията на живо
Може да правите едно дълго включване или 2 кратки включвания.
Времето вече не е от значение, важното е да сте там всеки ден.
2. Q&A във Фейсбук
Продължавайте да давате стойност
- На всеки две седмици правете по едно лайф включване във фейсбук страниците си, което да бъде с въпроси и отговори.
- Подгответе си предварително въпроси, по които да говорите, докато някой от публиката ви зададе въпрос.
- Редовно казвайте да ви питат каквото ги интересува по темата ви и не се притеснявайте ако в първите видеа никой не пита нищо, просто продължавайте по въпросите, които сте си подготвили и които смятате, че ще бъдат полезни за аудиторията ви.
3. Подкаст/Интервю на живо
Бъдете креативни!
- Един път в месеца правете по едно лайф включване, което да бъде интервю с гост във фейсбук страниците си.
- Поканете гости, които смятате, че ще бъдат полезни и интересни на публиката ви.