Уъркшоп Личен Бранд – 2022

Задачи и материали за месец 1

1. Създаване на Фейсбук и Инстаграм страница

Ако все още нямате Фейсбук и Инстаграм страница, направете си такива.

Как да създадем Фейсбук страница

Как да създадем Инстаграм страница

Как да свържем Фейсбук и Инстаграм

2. Работа с Canva

Ако не може да работиш с графична програма, за да направиш корица за страницата и визии за реклами или ако нямаш човек, който може да ти помогне, научи се да работиш с Canva.

Как да работим с Canva

Как да създадем Фейсбук корица в Canva

3. Лайфове във фейсбук

1 час всеки ден

Може да правите едно дълго включване за час или няколко по-късни през деня. Важно е да не пропускате ден.

 

4. Работа с Бизнес мениджър на Фейсбук

Ако все още нямате Фейсбук и Инстаграм страница, направете си такива.

Създай си Бизнес Мениджър профил и рекламен акаунт

Как да добавим платежно средство към рекламния ни акаунт

Работа с Ads Manager

5. Рекламна кампания

Ако все още нямате Фейсбук и Инстаграм страница, направете си такива.

Стартирай своята първа рекламна кампания през Бизнес мениджър на Фейсбук

Задачи и материали за месец 2

1. Какви планове да си купим за Zoom

2. Създаване на Уебинар

3. Лайфове във Фейсбук

1/2 час всеки ден
Може да правите едно дълго включване за час или няколко по-късни през деня. Важно е да не пропускате ден.

4. Q&A във Фейсбук

Всяка седмица правете по едно лайф включване във фейсбук страниците си, което да бъде с въпроси и отговори.
Подгответе си предварително въпроси, по които да говорите, докато някой от публиката ви зададе въпрос.

Редовно казвайте да ви питат каквото ги интересува по темата ви и не се притеснявайте ако в първите видеа никой не пита нищо, просто продължавайте по въпросите, които сте си подготвили и които смятате, че ще бъдат полезни за аудиторията ви.

5. Работа с Mailchimp
Научи се да работиш с платформата и създай своите първи кампании.

Основи на Mailchimp

Създай си Mailchimp акаунт

Създай своята първа кампания в Mailchimp

Научи се как се прави автоматизация

6. Реклама за събиране на имейли

Създай своята реклама, с която да събираш контактите на записалите се за Уебинарът ти.

Създаване на рекламна кампания за имейли

7. Провеждане на Уебинар и продажба

  • Насрочи уебинарът си. Начален час между 18:00 и 20:00 часа. Продължителност 1:30 минути.
  • Нека съществената част е около час, час и 15 минути, а останалото време да бъде продажба.
  • Продай Лична Консултация на цена 100 лв.
  • Създай си гугъл форма, в която клиентите ти да си записват две имена, телефон и имейл.
  • По време на продажбата пускай линка като коментар редовно и казвай често на хората да натискат линка, за да се запишат.
  • След събитието им се обади, за да уговорите заплащането и насрочи и проведи продадените консултации за седмицата след уебинара. Заплащането може да бъде с наложен платеж или банков превод, като наложения платеж е най-сигурният начин, че човекът ще си вземе пратката – може да му изпратиш картонче, на което пише датата и часът на консултацията, както и че ще получат линк за достъп на имейла си.

8. Имейл стратегия 3+1

Научи повече за имейл стратегията, която прилагаме

Задачи и материали за месец 3

1. Лайфове във Фейсбук

1/2 час всеки ден

Може да правите едно дълго включване за час или няколко по-късни през деня. Важно е да не пропускате ден.

2. Q&A във Фейсбук

На всеки две седмици правете по едно лайф включване във фейсбук страниците си, което да бъде с въпроси и отговори.

Подгответе си предварително въпроси, по които да говорите, докато някой от публиката ви зададе въпрос.
Редовно казвайте да ви питат каквото ги интересува по темата ви и не се притеснявайте ако в първите видеа никой не пита нищо, просто продължавайте по въпросите, които сте си подготвили и които смятате, че ще бъдат полезни за аудиторията ви.

3. Подкаст/Интервю на живо

На всеки две седмици правете по едно лайф включване, което да бъде интервю с гост във фейсбук страниците си.
Поканете гости, които смятате, че ще бъдат полезни и интересни на публиката ви.

4. Създаване на онлайн програма

  • Създайте своя онлайн програма, която да решава най-големия проблем на публиката ви.
  • Направете си план на програмата.
  • Нека бъде 10-15 модула с обучителни видеа, които са с продължителност 15-10 минути.
  • Дайте възможно най-много стойност на клиентите в програмата.
  • Качете записаните видеа в платформата на Вимео и ги заключете, за да може да ги виждате само вие.
  • Цената на програмата ще бъде 99 лв.

5. Създаване на vimeo профил + основи на платформата

Задачи и материали за месец 4

1. Основите на Funnelkit/woofunnels

Линк към канала на Funnelkit, където ще може да видите детайли по софтуера:

https://www.youtube.com/@BuildWooFunnelsHQ

2. Как да разчитаме метриките във Facebook рекламите

3. Лайфове във Фейсбук

1/2 час всеки ден

Може да правите едно дълго включване за час или няколко по-късни през деня.
Важно е да не пропускате ден.

4. Q&A във Фейсбук

  • На всеки две седмици правете по едно лайф включване във фейсбук страниците си, което да бъде с въпроси и отговори.
  • Подгответе си предварително въпроси, по които да говорите, докато някой от публиката ви зададе въпрос.
  • Редовно казвайте да ви питат каквото ги интересува по темата ви и не се притеснявайте ако в първите видеа никой не пита нищо, просто продължавайте по въпросите, които сте си подготвили и които смятате, че ще бъдат полезни за аудиторията ви.

5. Подкаст/Интервю на живо

  • Един път в месеца правете по едно лайф включване, което да бъде интервю с гост във фейсбук страниците си.
  • Поканете гости, които смятате, че ще бъдат полезни и интересни на публиката ви.

6. Всичко, което трябва да знаеш за продажбите и човешката психология:

7. Създаване на базов уебсайт

Ако все още нямате уебсайт, създайте си такъв и качете програмата си.

Как, вижте в това видео:
Линк: https://vimeo.com/761331427
Парола: dcvRd4%4h(8

8. Интеграция със stripe

Как да си направим регисрация в Stripe

Как да интегрираме Stripe с WordPress

9. Как да купим Филмора?

10. Основи на Filmora

11. Създаване на реклама за продажба

Задачи и материали за месец 5

1. Лайфове във Фейсбук

Продължаваме с включванията на живо

Може да правите едно дълго включване или 2 кратки включвания.
Времето вече не е от значение, важното е да сте там всеки ден.

2. Q&A във Фейсбук

Продължавайте да давате стойност

  • На всеки две седмици правете по едно лайф включване във фейсбук страниците си, което да бъде с въпроси и отговори.
  • Подгответе си предварително въпроси, по които да говорите, докато някой от публиката ви зададе въпрос.
  • Редовно казвайте да ви питат каквото ги интересува по темата ви и не се притеснявайте ако в първите видеа никой не пита нищо, просто продължавайте по въпросите, които сте си подготвили и които смятате, че ще бъдат полезни за аудиторията ви.

3. Подкаст/Интервю на живо

Бъдете креативни!

  • Един път в месеца правете по едно лайф включване, което да бъде интервю с гост във фейсбук страниците си.
  • Поканете гости, които смятате, че ще бъдат полезни и интересни на публиката ви.

Бонус материали

1.Custom + lookalike аудитории - какво са и как да ги използваме?

2. Как да пишем продажбени страници, които имат мигновен ефект върху бизнеса ни?

3. Как да създадем кампания за уебинар от нулата

4. Процес за създаване на продажбена страница

5. Дизайн в елементор