Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Ако не намериш отговор на своя въпрос, моля свържи се с нас: team@tonkin.bg

Kак да вляза в профила си на сайта?

При направена поръчка или създаден от нас профил, са ви генерирани потребителско име (имейлът ви) и автоматична парола, които сте получили на имейлът си.

Влезте на сайта: www.tonkin.bg и в горният десен ъгъл на екрана изберете МОЯТ ПРОФИЛ

  1. Попълнете вашето потребителско име (имейлът ви)
  2. Въведете вашата парола (ако не сте я сменили, използвайте автоматичната парола, която сме ви изпратили)
  3. Натиснете бутона ВЛИЗАНЕ

Ако сте влязли успешно във вашият профил, той ще изглежда така:

Ако сте забравили паролата си, натиснете линка ИЗГУБЕНА ПАРОЛА?,  който се намира точно под бутона ВЛИЗАНЕ:

  1. Въведете потребителското си име – имейлът, с който сте се регистрирали.
  2. Натиснете бутона НУЛИРАНЕ НА ПАРОЛА

Изписва ви се, че ви е изпратен имейл за промяна на паролата:

Моля, проверете имейла си. Ще получите имейл с инструкции за създаване на нова парола. Натиснете линка от имейла Кликнете тук за да нулирате вашата парола.

*Ако не сте получили имейл до 15 мин, моля проверете в папка СПАМ на вашият имейл.

Линкът от имейл ви отвежда на страницата на която трябва:

  1. Въведете новата си парола.
  2. Въведете новата парола (повторно)
  3. Натиснете бутона СЪХРАНЕНИЕ

След това ще получите потвърждение: Вашата парола бе успешно прегенерирана и вече можете да влезнете във профила си с новата си парола:

След като вече сте във вашия профил, в хедъра с менюта на сайта се показва менюто АБОНАМЕНТИ.

То е падащо меню и под него се показват:

  1. Панел менторска академия (ако сте член на Менторската Академия) – това меню ви отвежда към ПАНЕЛА, където имате всичката непбходима информация свързана с вашето членство.
  2. Моите абонаменти – това меню ви отвежда в МОЯТ ПРОФИЛ, откъдето също имате достъп до Панела, Обученията, Ресурсите и т.н.

Избирайнки от менюто Моите абонаменти ще ви се отвори МОЯТ ПРОФИЛ, от където имате достъп до:

  • обучения
  • панел
  • ресурси
  • записи

След като вече сте във вашият профил, в хедъра с менюта на сайта се показва менюто АБОНАМЕНТИ.

То е падащо меню и под него се показват:

  1. Панел менторска академия – това меню ви отвежда към ПАНЕЛА, където имате всичката непбходима информация свързана с вашето членство.
  2. Моите абонаменти – това меню ви отвежда в МОЯТ ПРОФИЛ, откъдето също имате достъп до Панела, Обученията, Ресурсите и т.н.

Ако изберете Панел менторска академия ще ви се отвори ПАНЕЛА, където имате всичката непбходима информация:

  • можете да се запишете за сесии
  • да намерите всички Обучения, Ресурси и Записи
  • да видите предстоящите събития
  • да си интегриирате календара със събитията към вашият календар
  • ще имате достъп до анкетата за цели
  • ще имате достъп до Наръчника и Фексбук групата и др.

Ако забележите, че някои от функционалностите на сайта не работят коректно, моля първо изчистете кеша на браузъра си и обновете страницата, преди да се свържете с нас.

Когато използвате браузър, като Chrome, в кеша и „бисквитките“ му се запазва информация от уебсайтовете. Изчистването на тези данни отстранява определени проблеми – например такива със зареждането или форматирането на сайтовете.

В Chrome

  1. Отворете Chrome на компютъра си.
  2. Горе вдясно кликнете върху „Още“ Още.
  3. Кликнете върху Още инструменти и след това Изчистване на данните за сърфирането.
  4. В горната част изберете период от време. За да изтриете всичко, изберете За цялото време.
  5. Поставете отметки в квадратчетата до „Бисквитки“ и други данни за сайтове“ и „Кеширани изображения и файлове“.
  6. Кликнете върху Изчиств. на данните.

Също така, можете да опитате, като докато сте на страницата на сайта в браузъра си натиснете от клавиатуратата бутоните Ctrl+Shift+R едновременно. Тази команда обновява страницата на сайта и изчиства кешираните данни. Може да се наложи да използвате тази команда повече от веднъж, преди да обнови напълно страницата.

В други браузъри

Ако използвате Safari, Firefox или друг браузър, за инструкции разгледайте съответния сайт за поддръжка.

Какво става, след като изчистите тази информация

След като изчистите кеша и „бисквитките“:

  • Някои настройки на сайтовете се изтриват. Ако например сте били в профила си, ще трябва да влезете отново.
  • В случай че включите синхронизирането в Chrome, ще останете в профила в Google, който синхронизирате, за да изтриете данните си на всичките си устройства.
  • Някои сайтове може да ви се сторят по-бавни, защото съдържанието (като например изображения) трябва да се зареди отново.

Ако забележите, че някои от функционалностите на сайта не работят коректно на вашият телефон или таблет, моля първо изчистете кеша на браузъра си и обновете страницата, преди да се свържете с нас.

Когато използвате браузър, като Chrome, в кеша и „бисквитките“ му се запазва информация от уебсайтовете. Изчистването на тези данни отстранява определени проблеми – например такива със зареждането или форматирането на сайтовете.

За изчистване на Кеша на телефон – Андроид

  1. Отворете на вашият телефон приложението на Chrome Chrome.
  2. В горния десен ъгъл, натискате трите точки: More More.
  3. От менюто изберете History and then Clear browsing data.
  4. Изберете All time.
  5. Маркирайте “Cookies and site data” and “Cached images and files”
  6. Натиснете бутона: Clear data.

В други браузъри

Ако използвате Safari, Firefox или друг браузър, за инструкции разгледайте съответния сайт за поддръжка.

Какво става, след като изчистите тази информация

След като изчистите кеша и „бисквитките“:

  • Някои настройки на сайтовете се изтриват. Ако например сте били в профила си, ще трябва да влезете отново.
  • В случай че включите синхронизирането в Chrome, ще останете в профила в Google, който синхронизирате, за да изтриете данните си на всичките си устройства.
  • Някои сайтове може да ви се сторят по-бавни, защото съдържанието (като например изображения) трябва да се зареди отново.

Ако забележите, че някои от функционалностите на сайта не работят коректно на вашият iPhone, моля първо изчистете кеша на браузъра си и обновете страницата, преди да се свържете с нас.

Изчистване на кеша на iPhone

В приложението Safari  можете да изтриете вашата история на браузване и данните, за да изчистите кеша на вашия iPhone. Това действие премахва историята на уеб сайтовете, които сте посещавали, и скорошните търсения от вашия iPhone. Този процес също така премахва и бисквитките и разрешенията, които сте дали на уеб сайтовете да използват вашето местоположение или да ви изпращат известия.

Забележка: Изчистването на историята на браузването в Safari не изчиства истории на браузване, които се пазят независимо от уеб сайтовете, които сте посещавали, или вашата история на браузването в други приложения.

Менюто Изчистване на история. Избран е Последния час под Изчистване на времева рамка. Избран е Всички профили под Изчистване за профил. Бутонът Изчистване на история е в долната част на екрана.
  1. Отворете приложението Safari  на вашия iPhone.

  2. Докоснете бутона отметкадокоснете бутона Историяслед това докоснете Изчисти.

  3. Изберете каква част от вашата история на браузване да изчистите под Изчистване на времева рамка.

    Забележка: Ако сте настроили профили за Safari, изберете профил, за да изчистите историята само на този профил или изберете Всички профили.

  4. Докоснете Изчисти история.