Често задавани въпроси
Ако не намериш отговор на своя въпрос, моля свържи се с нас: [email protected]
Kак да вляза в профила си на сайта?
При направена поръчка или създаден от нас профил, са ви генерирани потребителско име (имейлът ви) и автоматична парола, които сте получили на имейлът си.
Влезте на сайта: www.tonkin.bg и в горният десен ъгъл на екрана изберете МОЯТ ПРОФИЛ

- Попълнете вашето потребителско име (имейлът ви)
- Въведете вашата парола (ако не сте я сменили, използвайте автоматичната парола, която сме ви изпратили)
- Натиснете бутона ВЛИЗАНЕ

Ако сте влязли успешно във вашият профил, той ще изглежда така:

Какво да правя, ако съм забравил паролата си?
Ако сте забравили паролата си, натиснете линка ИЗГУБЕНА ПАРОЛА?, който се намира точно под бутона ВЛИЗАНЕ:

- Въведете потребителското си име – имейлът, с който сте се регистрирали.
- Натиснете бутона НУЛИРАНЕ НА ПАРОЛА

Изписва ви се, че ви е изпратен имейл за промяна на паролата:

Моля, проверете имейла си. Ще получите имейл с инструкции за създаване на нова парола. Натиснете линка от имейла Кликнете тук за да нулирате вашата парола.
*Ако не сте получили имейл до 15 мин, моля проверете в папка СПАМ на вашият имейл.

Линкът от имейл ви отвежда на страницата на която трябва:
- Въведете новата си парола.
- Въведете новата парола (повторно)
- Натиснете бутона СЪХРАНЕНИЕ

След това ще получите потвърждение: Вашата парола бе успешно прегенерирана и вече можете да влезнете във профила си с новата си парола:

Къде се намират обученията на сайта?
След като вече сте във вашия профил, в хедъра с менюта на сайта се показва менюто АБОНАМЕНТИ.
То е падащо меню и под него се показват:
- Панел менторска академия (ако сте член на Менторската Академия) – това меню ви отвежда към ПАНЕЛА, където имате всичката непбходима информация свързана с вашето членство.
- Моите абонаменти – това меню ви отвежда в МОЯТ ПРОФИЛ, откъдето също имате достъп до Панела, Обученията, Ресурсите и т.н.

Избирайнки от менюто Моите абонаменти ще ви се отвори МОЯТ ПРОФИЛ, от където имате достъп до:
- обучения
- панел
- ресурси
- записи

Къде се намира панела на Менторската Академия?
След като вече сте във вашият профил, в хедъра с менюта на сайта се показва менюто АБОНАМЕНТИ.
То е падащо меню и под него се показват:
- Панел менторска академия – това меню ви отвежда към ПАНЕЛА, където имате всичката непбходима информация свързана с вашето членство.
- Моите абонаменти – това меню ви отвежда в МОЯТ ПРОФИЛ, откъдето също имате достъп до Панела, Обученията, Ресурсите и т.н.

Ако изберете Панел менторска академия ще ви се отвори ПАНЕЛА, където имате всичката непбходима информация:
- можете да се запишете за сесии
- да намерите всички Обучения, Ресурси и Записи
- да видите предстоящите събития
- да си интегриирате календара със събитията към вашият календар
- ще имате достъп до анкетата за цели
- ще имате достъп до Наръчника и Фексбук групата и др.

При проблеми с вход в сайта, искане за закупуване на вече закупен продукт, проблем с вход в панела на Менторска Академия за участниците в нея - на компютър
Ако забележите, че някои от функционалностите на сайта не работят коректно, моля първо изчистете кеша на браузъра си и обновете страницата, преди да се свържете с нас.
Когато използвате браузър, като Chrome, в кеша и „бисквитките“ му се запазва информация от уебсайтовете. Изчистването на тези данни отстранява определени проблеми – например такива със зареждането или форматирането на сайтовете.
В Chrome
- Отворете Chrome на компютъра си.
- Горе вдясно кликнете върху „Още“
.
- Кликнете върху Още инструменти
Изчистване на данните за сърфирането.
- В горната част изберете период от време. За да изтриете всичко, изберете За цялото време.
- Поставете отметки в квадратчетата до „Бисквитки“ и други данни за сайтове“ и „Кеширани изображения и файлове“.
- Кликнете върху Изчиств. на данните.
Също така, можете да опитате, като докато сте на страницата на сайта в браузъра си натиснете от клавиатуратата бутоните Ctrl+Shift+R едновременно. Тази команда обновява страницата на сайта и изчиства кешираните данни. Може да се наложи да използвате тази команда повече от веднъж, преди да обнови напълно страницата.
В други браузъри
Ако използвате Safari, Firefox или друг браузър, за инструкции разгледайте съответния сайт за поддръжка.
Какво става, след като изчистите тази информация
След като изчистите кеша и „бисквитките“:
- Някои настройки на сайтовете се изтриват. Ако например сте били в профила си, ще трябва да влезете отново.
- В случай че включите синхронизирането в Chrome, ще останете в профила в Google, който синхронизирате, за да изтриете данните си на всичките си устройства.
- Някои сайтове може да ви се сторят по-бавни, защото съдържанието (като например изображения) трябва да се зареди отново.
При проблеми с вход в сайта, искане за закупуване на вече закупен продукт, проблем с вход в панела на Менторска Академия за участниците в нея - на телефон Android
Ако забележите, че някои от функционалностите на сайта не работят коректно на вашият телефон или таблет, моля първо изчистете кеша на браузъра си и обновете страницата, преди да се свържете с нас.
Когато използвате браузър, като Chrome, в кеша и „бисквитките“ му се запазва информация от уебсайтовете. Изчистването на тези данни отстранява определени проблеми – например такива със зареждането или форматирането на сайтовете.
За изчистване на Кеша на телефон – Андроид
- Отворете на вашият телефон приложението на Chrome
.
- В горния десен ъгъл, натискате трите точки: More
.
- От менюто изберете History
Clear browsing data.
- Изберете All time.
- Маркирайте „Cookies and site data“ and „Cached images and files“
- Натиснете бутона: Clear data.
В други браузъри
Ако използвате Safari, Firefox или друг браузър, за инструкции разгледайте съответния сайт за поддръжка.
Какво става, след като изчистите тази информация
След като изчистите кеша и „бисквитките“:
- Някои настройки на сайтовете се изтриват. Ако например сте били в профила си, ще трябва да влезете отново.
- В случай че включите синхронизирането в Chrome, ще останете в профила в Google, който синхронизирате, за да изтриете данните си на всичките си устройства.
- Някои сайтове може да ви се сторят по-бавни, защото съдържанието (като например изображения) трябва да се зареди отново.
При проблеми с вход в сайта, искане за закупуване на вече закупен продукт, проблем с вход в панела на Менторска Академия за участниците в нея - на телефон iPhone
Ако забележите, че някои от функционалностите на сайта не работят коректно на вашият iPhone, моля първо изчистете кеша на браузъра си и обновете страницата, преди да се свържете с нас.
Изчистване на кеша на iPhone
В приложението Safari можете да изтриете вашата история на браузване и данните, за да изчистите кеша на вашия iPhone. Това действие премахва историята на уеб сайтовете, които сте посещавали, и скорошните търсения от вашия iPhone. Този процес също така премахва и бисквитките и разрешенията, които сте дали на уеб сайтовете да използват вашето местоположение или да ви изпращат известия.
Забележка: Изчистването на историята на браузването в Safari не изчиства истории на браузване, които се пазят независимо от уеб сайтовете, които сте посещавали, или вашата история на браузването в други приложения.

Отворете приложението Safari
на вашия iPhone.
Докоснете
, докоснете
, след това докоснете Изчисти.
Изберете каква част от вашата история на браузване да изчистите под Изчистване на времева рамка.
Забележка: Ако сте настроили профили за Safari, изберете профил, за да изчистите историята само на този профил или изберете Всички профили.
Докоснете Изчисти история.