Най-добрата реклама!

Още от древни времена знаем, че най-добрата реклама е от уста на уста. Препоръката от човек, на когото имаме доверие, винаги е бил и ще бъде най-добрият начин за промотиране на бизнес. Това, което обаче много хора забравят, е времето, в което живеем, технологиите, с които разполагаме, възможностите, които имаме. Голяма част от хората все още използват стария метод с препоръки от уста на уста и това е чудесно. Качественият въпрос в случая обаче е как можем да засилим това, как да направим така, че да работи още по-добре. Отговорът е чрез технологията.

Напълно ни е ясно, че препоръка от човек, на когото имаме доверие, работи много добре, но подценяваме силата на препоръка от човек, когото дори не познаваме, особено ако е известна личност. Това не е някаква новост, просто е много работеща тактика, която успешните компании прилагат от години, за да си вдигнат продажбите. Навсякъде около нас е пълно с промоции и рекламни кампании на известни лица, които рекламират всякакви продукти. Този метод определено действа. Колкото по-известен и адекватен човек застане зад вашите продукти и услуги, толкова по-добре, колкото по-успешен представител на марката си имате, толкова по-голям шанс имате да достигнете до повече хора и да вдигнете продажбите си. Това, което хората много подценяват, е, че дори клиент, който не е известна личност, но е искрен и наистина е доволен от вашия продукт или услуга, също може изключително да влияе на хората, което съответно отново вдига продажбите.

Интервюирай най-доволните си клиенти във видео формат, след това пусни видеото във всичките си канали, извади аудиото и го пусни по всички канали и медии, в които хората слушат, извади текст и го пусни във всичките си канали като пост или статия. По този начин от едно видео интервю с много доволен твой клиент правиш няколко различни „превозни средства“ на така наречените „препоръки на стероиди“. Потенциалните ти клиенти имат нужда непрекъснато да чуват, виждат и да четат за успешните ти клиенти и за това, какво мислят и казват за теб, и с какво си направил живота им по-добър.

Колкото повече правиш това, толкова повече ще използваш най-силната реклама, умножена по възможността на технологиите, която в момента имаме. Използвай различните канали на препоръки, някои хора трябва да го чуят, за да го повярват, някои да го видят, други да го прочетат. Не забравяй за препоръките! Твоите най-доволни клиенти продават най-добре твоите продукти и услуги, дай им „микрофон и сцена“, за да колкото се може повече хора да видят, чуят и прочетат колко наистина са доволни те. Не ги оставяй те сами да те разпространяват, дай им възможност, като засилиш влиянието им!

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *