Хубаво е да знаем, че когато продаваме нещо, нашите клиенти винаги имат очакване. Дори някои да казват, че са нямали никакви очаквания, невинаги осъзнават, че всъщност са имали, просто са били по-малки от това, което сме им дали.
Повечето хора имат очаквания и когато ги надминем, те обикновено са доволни, когато не успеем, обикновено са недоволни.
Как много лесно да надминаваме техните очаквания? Като дадем повече, отколкото сме обещали!
Да, съгласен съм ,че се изисква повече работа, но това, което дълбоко всеки бизнес иска, е клиенти за цял живот, клиенти, които са склонни да се връщат отново и отново при нас, защото ние всеки път надминаваме техните очаквания.
Аз и екипът ми всеки път мислим как да надминем очакванията така, че да дадем много повече стойност, да изненадаме, да впечатлим, да подобрим, да вдигнем качеството. Това е очевидно за хората, така че не бъдете мързеливи и давайте повече, отколкото сте обещали. Така ще имате един допълнителен двигател, който непрекъснато да дава тяга на вашия бранд, на вашия бизнес. Не се хвалете с този допълнителен двигател на клиентите си, използвайте го, за да им давате много повече, отколкото очакват. Понякога дори малките жестове правят огромна разлика. Ако си идвал на мои живи събития, знаеш за какво говоря. Ние всеки път правим така, че да надминем очакванията на хората, защото те го заслужават.
Аз го разглеждам през призмата на това, че е стандартно да отидеш на добро събитие, но е рядкост да присъстваш на магическо приключение… Толкова важно е да надминеш очакванията на клиентите си!
Юли е човекът който стартира моята промяна въпреки 55 годишната ми възраст !!! БЛАГОДАРЯ