Кой е Тихият убиец на твоя Бизнес и как да го елиминираш!

Повечето собственици на бизнес, както и техните служителите, се питат два основни въпроса: „Как мога да изкарам повече пари?“ и  „Как мога да работя по-малко?“.

Сами знаем, че качеството на въпросите ни определя и качеството на отговорите, които получаваме. Тези два въпроса са изключително некачествени и отвеждат нашият фокус към мястото, на което не искаме да бъдем. Ако непрекъснато си задаваме тези два въпроса, в дългосрочен план ще изкарваме все по-малко пари и ще се наложи да работим все повече. Има един качествен въпрос, който може да промени всичко:

„Как мога да направя живота на моите клиенти по-добър, как мога да им служа по-добре?!“

Парите идват и винаги са идвали от продуктите и услугите, с които служим на нашите клиенти. Това, което обаче се случва е, че понякога само на собственика наистина му пука за клиента и за бизнеса, защото служителите не са научени да мислят по този начин. Като собственици, управители и мениджъри непрекъснато трябва да питаме нашия екип: „Как можем да служим по-добре на хората?!“ 

Повечето фирми се влюбват в продукта, услугата си и забравят, че най-важният е клиента, именно той е човека, в който трябва да се влюбим и да направим всичко възможно да му служим, както никой друг. За това обаче трябва да използваме екипа, защото няколко глави мислят по-добре от една! Още Наполеон Хил пише за това в „Мисли и забогатявай“. Концепцията се нарича Мозъчен тръст или Mastermind и се гради въз основа на това, че когато два мозъка мислят върху дадена възможност се появява трети мозък, който е следствие на кооперацията между тях.

Какво би станало във вашата фирма, ако екипите си говорят помежду си за това как можем да служим по-добре на клиентите си, вместо да се клюкарят и плюят?

Какво ще стане ако си помагаме, вместо да си пречим и да се присмиваме един на друг? Какво ще стане ако се развиваме, вместо да си завиждаме? – Ще бъдем пример, това ще стане. Ще изградим заедно не само голяма и стабилна компания, а и истинско семейство, както с екипа, така и с клиентите.

Упражнение за креативност, което всеки човек в компанията е чудесно да прави всеки ден

Прави това упражнение всеки ден: помисли за 10 различни начина, как можеш да допринесеш за клиентите на компанията, в която работиш! Знам, че някои от вас веднага ще кажат, че работят за друг и биха направили това само ако работеха за себе си, но повярвайте – ние винаги работим за себе си!

Това упражнение ще вдигне твоята креативност и енергия, а с това и твоята компания, независимо дали чистиш стълбите или си собственика. Всеки човек забелязва растежа, когато е толкова очеизваждащ, всеки вижда прогреса, когато е толкова голям.

Бъди наистина незаменим и всеки ден измисляй и изпробвай различни начини, за да даваш повече стойност на твоите клиенти!

One comment

  1. Юли, БлагоДаря Ти за тази статия! Много полезна❗ Лично имах нужда да прочета подобно нещо, написано от сърце и душа, като приятелски съвет..Само тези съвети работят…за тези, които са отворени да ги чуят! Бъди Здрав и все така вдъхновяващ за нас, твоите последователи!🍀❤
    Бистра (може би най-възрастната ти фенка) Но какво е възрастта…само 1 цифра😊

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *